martes, mayo 09, 2006

Des del cel

Quan pujo per canviar de perspectiva
m’apropo a la mentida y m'ofego,
però l’esquitx d’un poble blanc
em sacia més que l’aire.

I l’àguila m’ho diu en vers:
- Aquí la mentida ni augmenta ni es desfà.
Es un miratge etern,
un paisatge viu i permanent.

Es el teu cor qui gira d’estació,
la teva pell s’ondula
i els teus cabells andrògins ploren.

Cadaqués,

És del tot cert que estàs fet de mentida,
però la mentida innocent no desafia la veritat
i els nens l’escolten i l’adoren.

No ets una tela d’engany ni de por,
ets una barca de vela,
ets la recerca incansable del pescador.

3 Comments:

Blogger Daniel Gutiérrez Abella said...

Collons Rufí,

de ben segur que m'hauràs d'explicar el sentit d'aquest teu escrit.

Espero que a Canyamars pugui aprendre un poc més a entendre't.

Una ment no privilegiada

1:52 a. m.  
Blogger Rufí said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

12:48 p. m.  
Blogger Rufí said...

Que exagerat!
Ja veura's a Canyamars que sóc molt simple. M'agrada el vi i les dones voluptuoses.

Merci pel comentari Dani.

12:49 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home