sábado, abril 01, 2006

A les antenes de Pals

Martini, romesco i calçots
i un poble sencer que tremola
de veure tants gots.

Ai quin calvari!
Que dur que és aquest sol de safari
després d’una nit tan desperta!

No! ja no es senten les veus,
però fins ara han cridat tant
que han plogut botifarres.

I quan els més punks han deixat les guitarres
i s’han adormit entre cendres i vins,
ni tan sols les antenes s’aguantaven dempeus.

Ai, quin calvari!
ai quin Pal!
Aquesta pujada infernal.

Al mig del carrer,
un ancià amb tupè corteja a una vella.
S’apropa a la verge que fa de cambrera
i li diu jovial:

“Madamme si vous plait.
Vous avons paella?”

3 Comments:

Blogger Pisu said...

Els poemes cada cop són més purs i més grotescos!!! És molt estimulant compartir el teu dadaísme! M'agradaria començar a il.lustrar les teves diarreas mentals! de gran vull ser com l'ancià amb topè! i per aconseguir-ho només em falta ser gran!

4:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

eo, cada cop sembles mes un poeta. començo a ser un asidu d'aquest flog.

5:28 p. m.  
Blogger Rufí said...

Hola alexandra!
Estic molt tranquil... Jo no he plagiat res i ho puc demostrar. Tinc testimonis que que jurarien per deu que tu no vas pronunciar aquella frase en aqueslla pujada tant pronunicada.
mmm... de totes formes espero que poguem solucionar-ho d'una altra forma abans d'anar als jutjats (a ningu li agraden aquestes coses...).
un pet'o des de Princeton!

4:36 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home