martes, febrero 07, 2006

Anècdotes de llibreta

A les meves llibretetes, les que porto a la butxaca sempre, normalment hi escric idees que de sobte se m'acuden. De vegades en canvi les deixo perquè la gent hi escrigui el que vulgui. A la festa del Deckar es va produir el conegut error del telèfon. El bullici, el volum i sobretot l'exictació van fer que la meva llibreteta nova rodés de mà en mà i succeissin dos fenòmens:
Primer: La llibreta es va impregnar d'una ferúm humana indescriptible. El que més s'hi apropa és una aixella fumada com un salmó (us ho asseguro perquè l'estic olorant amb dolor).
Segon: En algún moment de la nit algú va confondré el propietari de la llibreta i es va pensar que era de l'anfitrió. El resultat és un compendi de dedicatories pel Deckar de l'estil "Per molts anys", "moltes felicitats nano" i inclús "de tu más ferviente seguidor" que ja em direu de que em serveixen.

***
Vull aprofitar la al·lusió a les dedicatories per mostrar-vos-en una que em va arribar al cor (en forma d'atac). La va escriure una amiga d'una amiga de la que per sort no tinc més dades i diu així: "Dios es como el viento, que no lo ves pero lo sientes"
Llegiu-la i rellegiu-la amics. Fruiu-ne que com aquestes ni han molt poques.

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

dios es como el aliento, que no lo sientes aunque lo lleves dentro.

11:15 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

m'has ferit el cor

12:20 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

jajaja!
La llibreta no només d'omple amb paraules, tb d'olors, sabors, i colors! Això és adquirir experiencies.

6:39 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

jajajaja!!
La nit es confusa i la gent acaba dient i fent coses extranyes...
o a cas tu no vas confondre la festa amb un concurs d'alterofilia???No vas canviar les peses per dones??
ànims pare, ja veuràs com treuràs profit de la nova experiència de la teva llibreta.

10:58 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home