lunes, octubre 23, 2006

Plenitud

Mai ho tinc tot
i
mai em falta res.

Ru...fí

8 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Mmmm, bonic poema. I cert.
Felicitats pel blog! El visito sovint i m'agrada.

1:06 a. m.  
Blogger Rufí said...

Hola carmander! No tornis a venir a Barcelona quan jo no hi sigui. Recordo que en un sopar no molt llunyà, obviament embriagats pel vi blanc i l'humor negre, el Victor i jo ens vam plantejar seriosament anar a visitar-te a Edimburg. Miraré l'agenda i la compte corrent (de la meva mare, clar) i li refrescaré la memòria al Victor. A veure que passa. Un petó molt fort!

8:52 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ui, perdona, crec que m'has confós amb una amiga teva. Jo també em dic Carme, però no ens conieixem personalment.

12:02 a. m.  
Blogger Rufí said...

Efectivament m'he eqivocat. De totes maneres, moltes gràcies Carme.

1:10 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Sr. Rufí,
Quan més llegeixo "Plenitud" més mal de cap tinc. Serà que avui el nuvol gris m'acompanya i la comprensió s'em fa borrosa.
Si el títol del text fos "Buidor" com l'ompliries de paraules?
Ene

6:23 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ara si k soc la Karme, i coincideixo amb l'altra carme. M'agraden els teus poemes, ja ho saps.
I del tema Edinburgh a veure si us decidiu a venir, ara estic unemployed, o sigui k tinc tot el temps lliure del mon...
Congratulations from Edinburgh
Karme

8:03 p. m.  
Blogger Rufí said...

Molt bé guapa, vaig a parlar amb en Ryan a veure quines ofertes té. Un cap de setmana d'aquets apareixo. Total, Edinburgh està a throw of stone.

4:37 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Busca Flyglobespan.com Bcn-Edinburh directe
petons i abracades.
karme

12:59 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home